Service

Heb je vragen? Blijf er niet mee rondfietsen. Alle info over montage, onderhoud, bezorging, levertijd vind je hieronder. Ook kun je altijd even contact opnemen. Vinden we gezellig!

service.jpg

We staan voor je klaar

Ma - Vrij, 9:00 - 17:00

service2.jpg

FAQ

Verzending

Naar welke landen verzenden jullie?

All over the world! Woon je in het buitenland en heb je een fiets op het oog? Stuur een mailtje naar contact@supersuper.nl en wij helpen je graag verder!

Wanneer ontvang ik mijn fiets?

Heb je op werkdagen voor 15:00 besteld? Dan verzenden we 'm dezelfde dag! Je ontvangt een track & trace email waarmee je de fiets kunt volgen.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling veranderen of annuleren?

Als je een bestelling hebt geplaatst, kun je ‘m nog binnen enkele uren aanpassen. Wij versturen fietsen vaak binnen 24 uur. Neem daarom zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zijn via e-mail te bereiken op contact@supersuper.nl en werkdagen telefonisch via +31 (0)20-2103336

Mijn fiets is beschadigd geleverd. Met wie moet ik contact opnemen?

We doen er alles aan om jouw supersuper-fiets perfect af te leveren. Mocht je fiets toch beschadigd of verkeerd geleverd zijn, neem dan contact op met de supersuper-dealer waar je je fiets hebt gekocht. De fietsenmaker zal proberen direct een oplossing voor je bedenken. In andere gevallen nemen ze contact op met ons. Zo vinden we samen altijd een goede oplossing.
Heb je de fiets gekocht op supersuper.nl neem dan contact met ons op. Wij zijn via e-mail te bereiken op contact@supersuper.nl en werkdagen telefonisch via +31 (0)20-2103336

Garantie

Heb ik garantie op mijn supersuper-fiets?

Uiteraard. Deze krijg je bij je fiets, maar is ook online te lezen.

Wat moet ik doen als er iets kapot is aan mijn fiets binnen de garantieperiode?

Je kunt het beste even teruggaan naar je supersuper-dealer. Als specialist kunnen ze je in veel gevallen direct helpen. Lukt dit niet, dan zal je dealer contact opnemen met ons. Samen proberen wij dan tot een oplossing te komen zodat je weer snel op je fiets kunt springen. Teamwork!
Heb je de fiets gekocht op supersuper.nl? Neem dan contact op met ons via contact@supersuper.nl of via Chat.

Wat moet ik doen als er iets kapot is aan mijn fiets buiten de garantieperiode?

Wij raden je aan even terug te gaan naar je supersuper-dealer. Als specialist kunnen ze in veel gevallen het probleem direct oplossen. Heb je de fiets gekocht op supersuper.nl? Neem dan contact op met ons via contact@supersuper.nl of via Chat.

Ik kom er met mijn verkooppunt niet uit over de garantie. Wat moet ik doen?

Onze supersuper-dealers zijn fietsspecialisten die jou graag weer op weg helpen. Mocht je toch vinden dat jouw garantie niet goed wordt afgehandeld, neem dan vooral contact met ons op via contact@supersuper.nl of via Chat.

Ik ben verhuisd, waar kan ik mijn garantie laten afhandelen?

Ben je verhuisd? Geen zorgen, je garantie bij een dealer loopt gelukkig nog gewoon door. Neem even contact met ons op. Samen zoeken we een dealer in jouw buurt die de garantieafhandeling kan overnemen. Wij zijn via e-mail te bereiken op contact@supersuper.nl en werkdagen telefonisch via +31 (0)20-2103336

De winkel waar ik mijn fiets heb gekocht bestaat niet meer, waar kan ik mijn garantie afhandelen?

No worries, je garantie loopt gewoon door! Neem even contact met ons op. Samen zoeken we een dealer in jouw buurt die de garantieafhandeling kan overnemen. Wij zijn via e-mail te bereiken op contact@supersuper.nl en werkdagen telefonisch via +31 (0)20-2103336

Algemeen

Waar vind ik een supersuper-dealer bij mij in de buurt?

Wij hebben een groot netwerk van supersuper-dealers. Alle winkels die bij ons zijn aangesloten vind je hier. Vul je postcode of plaatsnaam in en binnen een tel staan alle dealers in jouw buurt op je scherm.

Waar vind ik een handleiding voor mijn supersuper?

Een handleiding krijg je altijd bij je fiets. Wel zo handig.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons via iDeal, Creditcard, Paypal en Klarna Achteraf betalen.

Wat is de maximale belasting van de voor- en achterdrager?

De voordrager kan 7 kilo dragen, bij de achterdrager is dit 9 kilo. Poppenzitjes kunnen maximaal 3 kilo dragen.

Waar kan ik het framenummer vinden?

Onze framenummers staan vlak onder het balhoofd, vlak onder het zadel, of aan de onderkant van de fiets, bij de trappers. Deze vind je door de fiets even om te draaien. Kom je er niet uit? We helpen je graag. Stuur een mail naar contact@supersuper.nl of ga naar een supersuper-dealer bij je in de buurt.

Onderhoud

Hoe belangrijk is het onderhoud aan mijn fiets?

Heel erg belangrijk! Niet alleen voor je eigen veiligheid, maar ook voor de werking van je fiets. Door je fiets regelmatig te onderhouden, kun je er ook lekker lang op rijden. Pomp je banden op, spuit je fiets in met een roestwerende spray en breng ‘m naar de fietsenmaker voor een servicebeurt. Meer tips vind je in onze handleiding.

Hoe vaak heeft mijn fiets een servicebeurt nodig?

Breng je fiets tussen zes weken en drie maanden na het eerste gebruik naar de supersuper-dealer voor de eerste servicebeurt. Je fiets is dan goed ingereden en de specialist kan checken of bijvoorbeeld je remmen, versnellingen of spaken goed zijn afgesteld. Na deze beurt is het goed om je fiets minstens één tot twee keer per jaar even te laten controleren. Merk je eerder dat er iets mis is met je fiets, wacht dan niet te lang en breng ‘m even langs de supersuper dealer bij jou in de buurt.

Kan ik ook reserveonderdelen kopen voor mijn supersuper?

Zeker, we helpen je er graag bij! Stuur een mailtje naar contact@supersuper.nl of ga naar een dealer bij je in de buurt.

Mijn fiets heeft lakschade

Dat is niet fijn! Gelukkig kun je lichte beschadigingen verhelpen met een lakstift. Deze bestel je gemakkelijk via contact@supersuper.nl Voordat je een stift gebruikt, test de kleur eerst even op een onopvallende plek. Mocht je flinke lakschade hebben, ga dan even langs een supersuper-dealer zij kunnen je het beste helpen!

Gratis thuisbezorgd
Gratis thuisbezorgd

En gratis retour indien nodig, ook als je toch liever een ander kleur wilt of de fietsmaat net niet goed is.

Morgen in huis
Morgen in huis

Op werkdagen voor 16 uur besteld? Dan kun je de volgende werkdag je nieuwe fiets uitpakken.

Voorgemonteerd
Voorgemonteerd

Onze fietsenmakers maken het je makkelijk. De fiets zit al deels in elkaar! Een aantal onderdelen monteer je zelf. Geen paniek, kom je er niet uit? Dan loodsen we je er telefonisch doorheen.

Smart Pricing
Smart Pricing

Altijd de beste prijs-kwaliteitverhouding dankzij duurzame samenwerkingen met onze partners.

Verbinding onderbroken. Opnieuw proberen...